8 haftalık oldum 🤲🏻
elim sürekli karınımda sürekli karnımı seviyorum 😀 benim güzel bebeğim annesinin bitanesi , diyorum, hani hep derler ya hamilelik başları düşük olur diye severken diyorum bebeğim tutun annene , bırakma diyorum. Konuşurum ben ya 😀
eşim şaşırıyor 😀 bileydim bu kadar sevinceğini daha erken yapardık diyor 2.5 yıllık evliyiz ilk bebeğimiz 😀😀