Kızlar bazıları karnını okşarsan erken doğum olur diyor. Bazıları da bebeğinizi sevin anne karnındayken güven duygusu gelişsin aranızdaki bağ artsın diye karnınızı sevin okşayın diyor. Doktoruma da soracağım ama kontrolüme var sizce ne yapılması gerekir konuda bilgisi olan var mı🤗 benim karnımı sevmek kızıma seslenmek çok hoşuma gidiyor arada pıt pıt vuruyorum o da karşılık vermeye calısıyor ama henüz çok küçük olduğu için çok Bi tepkisi yok minik yavrumun. Herkesin evladı sağlıkla zamanında gelsin inşallah 🥰🐣