Meryemyilmazzz spinal ile normal dogum olmuyor sezeryan olursan ok zaten normalini yapamıyorsun spinalde. Ama epidural 2 çeşit… normal dogum yaparken ağrıyı hiç hissetmemeye deniliyor aksi taktirde bi sorun oldugunda direk sezeryan olbiliyosun. Yani biri omirilik içine(spinal) diger omirilik kasına ((epidural ) yapılıyor. Bu durumda epidural daha mantıklı.