Alpsdkz34 SERNUR sayfama bak cnm paylaştım🥰 sakın korkma çok rahat oluyor sana tavsiyem epidural alırken dozu onlar ayarlasın yoksa ıkınAmıyosun
SERNUR Alpsdkz34 inan o kadar cahilim ki dogum konusunda şoka girersin konuşsak 😅 çevremdeki herkes dogumla ilgili bir şey anlatılmıyor soruyorum Bi annem seni dogururken çok kolaydı der o da 2250 gr dogmusum ondan galiba 😅 bakıyım canım 🌺
SERNUR Alpsdkz34 eminmisin 🙈 sancın nasıl oldu nişan olayı nasıl oluyor ilk ordan başlıyım nasıl anladın 🥰
Alpsdkz34 SERNUR evet evet😀 cnm bnm sancım hiç yoktu 3 cm açıklık vardı ertesi gün çağırdı yatış yapıldı damar yoku açıldı lavman yapıldı bna sonra Epidural takıldı suni ile sonra ben kuş😀
SERNUR Alpsdkz34 hakkını helal et simdididen 🥰😅 lavman nasıl zormu 🙈 epidural hastaneye gider gitmezmi takılıyor 🥰 4 gündür adet sancısı gibi sancım oluyor ara ara benim doktora dedim normlal bebek kanala girmiş dedi ama ben bebegin döndüğünü hissetmedim normalmi ☺️
Fatosdvrc Alpsdkz34 bnmde az kaldi ve korkumda yok degik ilk dogum pek guzel gecmemisti o psikoloji hala var gbi
Fatosdvrc SERNUR normal dogum olma ihtimalin varsa kesinlikle normal asla sezeryan olma canım normal dogum sadece bebek cikana kdar sonrasi geciyor inan ve ben mi dogurdum diyosun cok guzel nir duygu agrisz olmaz illaki oluyor ama insan dayanabiliyor bnce
SERNUR Alpsdkz34 bazen diyorum ki kimler kimler dogururyo ama en sonki kontrolden sonra dedim nasılsın dogurcam diye Allahm sabrımı versin 🤭