Babyisot Seyma2861 cinsiyet i 11-12 haftalıkken söylediler 16 haftada direk bacaklar açık net dedi doktor yüzü eller i ayakları hep belli ediyor o konuda biraz şanslıyım 🤭
Minik1portakal Babyisot benimkide normalde bu haftalarda yan durması gerekiyo ama dik duruyo ayakları aşağıda makat geliş pozisyonunda dedi 🤔🙄 28. Haftadayız şu an 24. Haftaya kadar hep yan duruyodu bebeğim ama hiç öyle bişey demedi doktor🤷🏻♀️
aannepandaa Babyisot anne karnı bebeğin mekanı. İstediği şekilde durur 🤣🤣 benimde yan duruyordu. Bi ara çaprazdı.. yni özgür onlar istediklerşni yaprlar. Şuan 31.haftadan beri baş aşağı duruyor. 35+5 olduk..
BurcuLice Babyisot rahat ol canım benim bebeğim 26. Haftada makat duruştu yani ayakları aşağıda kafası yukarıdaydı bugün kontrolümüz var bakalım dönmüş mü ☺️☺️
Kizimablaoluyorr Babyisot her şekle giriyo sipalar 🙈 hareketli olması sağlıklı olduğu anlamına gelir bırak istediği gibi takılsın büyüdükçe acitmaya basliyo çünkü 😁
Babyisot yelizb doktor yan duruyo normal değil baskı yapar dedi o yüzden sordum bana baskı sancı yapması önemli değil ama o an sormadım acaba çocuğa bı etkisi olur mu diye takıldı burda da baktım herkese oluyormuş içim rahatladı
sternocleidomastoideus Babyisot 16. Haftada bebek pozisyon mu alırmış ya bazı dr ları anlamıyorum 🤦🏼♀️ Benimki hep yandı valla zaten büyüyene kadar kaç şekle giriyorlar
Hazaldik Kızlar bnde 18 haftalık hamileyim bugün doktorum bebeğin başı aşada dedi 1 hafta yat dinlen dedi sizce başının orda olması normal mi düzelir mi
Medine-07 Hazaldik Bugün doktorum aynısını banada dedi düzelir mi düzelmezse nolur bi sıkıntı olur mu biraz kafaya taktım doğrusu
Dmtkblt tazeaane bı sıkıntı olmuyor dimi öyle olunca benimde 22 haftalık ayakları aşağıda dedi doktor ama bı aciklma yapmadı
egesmom Babyisot evet benim de ilk hamilelik o kadar herşeye kafam takılıyor ki çok iyi anlıyorum sizi😊
yasemin257 Babyisot Bebek cani nasil isterse öyle durur 😅 hic korkacak bsy yok tadini cikar. Son aylarda kanala girince ztn fazlasiyla telasin olcak balimm 😅
Hazaldik Medine-07 yani internet ten falan baktım kanala falan girmedi sürece bir şey olmaz diyorlardı doktor yat dinlen dedi işte inşallah düzelir
Ozlem23 Babyisot benimki doktor randevusu da bile donuyo ki normal zamanda kim bioir neler yapıyodur içerde birşey olur ya da şunlara dikkat et dedi mi demediyse çok sorun degildir
Babyisot Ozlem23 sadece baskı yapar bel agrilarin bu yüzden olabilir çok ayakta durma eğilip kalkarken dikkat et gibi genel şeyler dedi
Ozlem23 Babyisot ağrı çok kötü oluyo cidden dikkat et ☺️ gerçi bebeğe birşey olmuyorsa gerisi halledilir Allah korusun