prensimgeliyor1 yaptırdım ve yüksek çıktı şekerim o kadar yememe içmeme dikkat etmeme rağmen hemen diyet uyguladım ve düzene soktum şekerimi, yaptırmasaydım daha kötü şeylere yol açabilirdi şeker ozaman da vicdanım sızlardı Keske yaptırsaydım diye… siz bence doktorunuzu dinleyin☘️🙏🏻