Byby99 prensimgeliyor1 canım benim 2. gebeliğim ve bu gebeliğimde kendi isteğimle yaptırdım pişman da değilim çünkü ilk gebeliğimde gebelik şekerim çıkmıştı geç öğrendiğim için çok zorlanmıştum ve yaptırdığıma da pişman değilim.
BirMuallime prensimgeliyor1 yaptır bence ben şimdi şekerle boğuşuyorum🤦iyi ki yaptırdım keşke bir de düzelse şekerim
momsboys prensimgeliyor1 yaptır canım bir sorun varsa önlem alırsın aksi halde bebek çok iri oluyor sezaryen olmak zorunda kalırsın
prensimgeliyor1 Byby99 çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için.. doktorumuzu dinlemek gerekiyor evet ama çevre gereksiz yere korkuttuğu için ben de hamile annelere sormak istedim
Burcin-98 prensimgeliyor1 yaptırdım ve yüksek çıktı şekerim o kadar yememe içmeme dikkat etmeme rağmen hemen diyet uyguladım ve düzene soktum şekerimi, yaptırmasaydım daha kötü şeylere yol açabilirdi şeker ozaman da vicdanım sızlardı Keske yaptırsaydım diye… siz bence doktorunuzu dinleyin☘️🙏🏻
orkidehaniimm Tabiki yaptırmalısın doktorunun önerdiği bir şeyin ne gibi zararı olabilir sana ve bebeğine,zararı olsa yıllarca okuyup bilen doktor neden önersin söz konusu bile etmez kimseye kulak asma🙏 olası kötü durumdan korunmak için bir fırsat bile bence 🤗
vasili21 orkidehaniimm katılıyorum dünyada yüzyılı aşkın ve ülkemizde 60 yıldır nerdeyse uygulanıyor. Extra bi durum olsa dr söyler ve ona göre hareket edersin.
vasili21 Daha dün yaptırdım ve bu konuda kafa karışıklığına hiç girme ve dr un ne tavsiye ediyorsa o şekilde hareket et. Ben de epey araştırdım ve en nihayet Yaptırdık, şükür sonuçlar da gayet iyi çıktı.
orkidehaniimm vasili21 kesinlikle öyle ama bizim insanlarımız bilmedikleri her konuda bile o kadar bilgi sahipleri ki biz bile şaşırıyoruz bazen doğruları😂
Gull_94 Doktorum termın verdı bende yaptrdım ıkı hamılelıgmdr bı zararını gormedım hatta ıkıncısınde gerı cıkardm tansıyonm dustu tekrarlar ınsallah dedm ama gerek yok dedı o bıle ıcımde suphe bıraktı acaba seker varmı bende dıye yapılma amacı gebelık sekerını belrlemek ve kontrl altına almak cnku cıddı hasarları olabılen bısey yaptırıp zarar goren duymadım henuz ben hıc doktrunuza sorun ne derse onu uygulayın bence
Kimkibu prensimgeliyor1 yaptırdım iyikide yaptırmısım şekerim yüksek çıktı şimdi diyet yapıyorum bebeğime ve kendime zararı olmadan önlemimi alıyorum
prensimgeliyor1 Kimkibu haklsnız çevre motivasyon düşürünce biz de karamsar oluyoruz .. doktorların çoğu isteğe bağlı diyince zararlı mı yararlı mı bilemiyoruz
Esra_80_ prensimgeliyor1 bence de yaptırım ben diyorum şekerim vardır ama çok şükür normal çıktı şekerlerim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Riske atmayın hatta daha yenilerde yaptırdım
Ozlem23 prensimgeliyor1 yaptır tabi şeker yüklemesi dediğin şekerli bı sıvı içmek benimki elmaliydi elmalı soda gibi tadı vardi ilaç değil ki bebeğe bı zararı olsun asıl gebelik şekerin varsa bebeğe daha çok zararı olur
prensimgeliyor1 Ozlem23 çevreden kötü birşeyler duyunca illaki başkalarına Sorm gereği duyuyorsnn.. teşekkür ederim 🥰
Busra1126 prensimgeliyor1 prensimgeliyor1 ben daha dün yapdırdım sabahdan 3 tüp kan verdim idrar analizi de istediler sonra içeçek verdiler şekerli gozoz gibi yardı içtikten bir saat sonra kan verdim birtüp ikinci saat yine bir tüp kan verdim çok şükür öğleden sonra sonuçları öğrendim temiz çıktı .Ben yaptırdım ama yaptırmak istemeyende vardı
prensimgeliyor1 Busra1126 evet bende eczaneden aldım gazoz gibi . Yarın yaptıracağım ama hamile annelere sormak istedim .. teşekkür ederim 🥰