Mom97 Edalha kızım 30 aylık bende 4 aylık hamileyim buda kızmış dün öğrendik🙂 üçüncüyü düşünmüyoruZ Allah bağışlasın yavrularımızı
ATC Edalha 2.ye hamileyim çocuklarım okula başladıktan sonra maddi ve manevi gücüm olursa 3.düşünebilirim ama çocuklarım ilk okula gitmeden 3.yü düşünmüyorum 😂
Bebeklimm Edalha bekarken 5 çocuğum olsun isterdim şimdi 4 yaşında oğlum ve 16 aylık kızım var tam iki çocuğa alıştım derken hamile kaldım herhalde 3 de kalırız çünkü fena zorlanıyorum
Gull_94 Edalha ben en fazla ıkı dıyodm ıkıncıye hamıleyım dahasını dusunmuyorm acıkcası bu xamanda ıkı yeterlı dıyorm kendıme😇
Gulsen4224 Edalha 3 rabbim bilir elbet ama gönlümdeki 3 bebek 2. Yolda 3. Bebeği de ilerki yaşlarımda düşünüyorum 🤭🙈
YuvarlanamayanPandaa Edalha 2 . Ye hamileyim şuan hep hayalım 4 çocugum olsun diye inşallah hayırlı olan olur
edb06 Edalha gençken en az 2 diyordum. Okuyayim, atanayim, evleneyim, eşimle aynı ilçeye geleyim derken yaş 32 oldu. Daha hamile bile kalamadim 🙈 Nasipten öte köy yok :)
zezeyyy Edalha oğlum 19 aylık 32 haftalık gebeyim yine oğlum olacak bir tane de kızım oldum mu tamamdır 😁