NurseL72 Royem49 Genelde yumurtlama adetten 1 hafta sonra oluyor o yüzden ihtimal düşük diye düşünüyorum
NurseL72 ATC hmm evdeki gebelik testinde çıkar mı acaba bende kan pıhtılaşması da var erkenden öğrenmek yararlı olur tabi
Bfduam NurseL72 sanki yumurtalık bölgesinde, kasık altlarında işlem yapılmış operasyon gibi bi hassasiyet gibi mi? Benim öyle de.
nuzunismail NurseL72 Zaten 1 ayın kalmış o zaman bekle istersen içinde acaba mı şüphesi olmasın, madem doktor 3 ay demiş
Bfduam 10 gün var adetime canım. İnş canım öyledir, düşünüyoruz da bebek. Benim kasıkların altı böyle hassasiyeti. Adet öncesi sancı gibi değil. Kabızlıkta var. Seninde kasıklar böyle miydi? Bu soruma mı evet demiştin?
NurseL72 Bfduam Evet canım adet öncesi gibi değil kasıklarda ve rahim bölgesinde Sizlanma hissediyorum bide göğüs hassasiyetim de var biraz ama belirtler bu kadar erken çıkar mı bilmiyorum sende var mı göğüs hassasiyeti