Sema2019 kimseyi takma kafana, beni bu konuda hiç üzen olmadi, ben sadece eşime karşı kendimi suçlu hissediyodum hep, benden dolayı olmadığı için,ama asla ne eşim ne kaynanamgil hiç bi laf etmedi aksine olmasın biz seni severiz dediler. Ona rağmen insan yipraniyo üzülüyo.. Rabbim herkese nasip etsin inşallah bu günleri, dua etmekten sakın vazgeçmeyin, buna çok inanıyorum. ❤️