Sema2019 aynı beni anlamışsınız, 2.5 sene dile kolay ama bana hiç kolay değildi çok şeyler çektim, her ay ağlayarak geçti, tedaviye gittim olmadı, bu ay da çok ümitsizdim, bi yumurta gelişmişti, Allah’ımın mucizesi işte hiç ümidim yoktu, 3 mart sabaha karşı 2 defa şiddetli karın ağrısıyla uyandım tuvalete gidiyorum yapamıyorum. Sürekli kasiklarim da adet olacak gibi ağrılar var, bu ağrılar şiddetlendi, o günde test aldım, akşam 5e doğru karar verdim ümitsiz şekilde yaptım, çıkmayacağını biliyordum, taaakiii 2inci çizgi hemen belirene kadar, inanamadım çok ağladım, diğer testi de yaptım sonra gerçekten hamileymişim 🤲o duyguyu yaşayan anlar beni, Allah’ıma şükürler olsun, duamı Kuranimi hiç bırakmadım Allaha hep yalvardım ağlayarak istedim kabul oldu duam❤️ çok şükür 5 haftalık hamileyim, bugün kesinleşti hatta ikizlerim olucak inşallah 🤲🥰 sakın ümidinden vazgeçme Allah’ım öyle güzel zaman da veriyo ki sen bile inanamiyosun🤲