Benimde çocukluğumdan beri çıkar ve 2 sene önce behçet tanısı kondu maalesef. İlaç kullanıyordum hamilelikten önce şimdi sadece hafif atak döneminde alıyorum. Karadut şurubu rahatlatıyor ama altında yatan farklı nedenleri araştırdın derim gebelikten sonra da devam ederse.