Denizyildizii 34_21_23 ay valla yaa inanamıyorum bende bu insanlar nerede yaşıyor acaba 10 yasındaki çocuğa sorsan bilir. Sadece buda değil o kadar saçma sorular varki beynim duruyor
Gulsah94 34_21_23 peki internet beta değerinin karşılığında haftaslr var o ne oluyor bilmediğimden soruyorum bende bu şekilde biliyorumda tabi ultrasonda asıl haftası belli olur ama ilk başta bu şekilde bakılmıyor mu
Elbet-birgun-kavusacagiz 34_21_23 ayy vallahi agziniza saglik beta degeri cok yuksek cikip hamilemiyim diye soranlar var birde🤦♀️ kirmakta istemiyorum cevap verip ama biraz bilinclenmek lazim
Denizyildizii 34_21_23 zaten bu uygulamadada yazıyor kaç haftalık olduğunu. Son adet tarihini mi bilmiyorlar acaba da en azından tahmin edersin yahu
34_21_23 Soe evet ya birde o var 😂 beta normal sınırlar içerisinde diyo yüksek ikiz mi acaba ya kime göre neye göre yüksek
Elbet-birgun-kavusacagiz Denizyildizii betanin yuksek olmasiyla ikiz olmasiyla alakasi yok ikizlik sadece ultrasonda belli olur
34_21_23 Gulsah94 dikkat ettiyseniz beta değerleri arası çok geniş. 500 değerle 5 haftalık olanda var 10.000 değerle 5 haftalık olanda var. Aralık veriyorlar sadece 😊 ne zaman olursa olsun her doktor hemen bize son adet tarihini soruyor
34_21_23 Elbet-birgun-kavusacagiz bazen ya sabır olabilir sakin ol güzel cevap ver diyorum kendi kendime ama bazende saçımı başımı yolasım geliyor 😀
Gulsah94 34_21_23 evet biliyorum ama döllenme geç veya erken olabilir diye aşağı yukarı fikir veriyo heralde beta tabi doktora gidene kadar doktor zaten bebek göründükten sonra ölçülere göre söylüyo sanırım haftayı
34_21_23 Denizyildizii ikiz gebelerin beta değeri çok aşırı yüksek çıkar. Burda kadınlar normal değeri biraz yüksek olsun hemen diyo ikiz mi
Elbet-birgun-kavusacagiz Denizyildizii hanimefendi lutfen 🥴 benm betam 4 haftada 5500 lerdeydi ama tekti kuzenimin betasi 5 haftalikta 9 bindi ama tekti 🥴 arkadasimin betasi 53 tu ikizdi oyuzden yuksek betayla gebeligin ALAKASI YOOOK. Sadece ultrasonda belli olur gebelik
34_21_23 Elbet-birgun-kavusacagiz benimde 4+5 te 13.000 küsürdü betam. Burda birine yazdım diyo aaaa çok yüksekmiş dedim kime göre neye göre yüksek gayet normal 😂😂
Denizyildizii Elbet-birgun-kavusacagiz cnm herkes aynı olmaz tabi o senin dediği döllenmeyle alakalı ama ikiz gebelerin betası çok hızlı artar ben tüp bebek yaptırdım. Ordan biliyorum doktor bu şekilde söyledi. Çok yükselirse ikiz olabilir dedi.
34_21_23 Çok üzülerek söylüyorum ama çok bilinçsiz anne ve anne adayları var. Adet tarihlerini bile takip etmeyenler var. Hadi bilmiyorsun elinde akıllı telefon var ya açıp herşeyi öğrenebiliyor insan
34_21_23 Gulsah94 evet aynen öyle. Benimde öyle oldu son adet tarihiyle uyumlu değildi ama ölçüm yapıp haftasını söylemişti 😊