Yaagmurr benim doktorumda yüklemem 162 çıkmış yüksek dedi ama 2 hafta hamuru vs kes diyet uygula dedi sonra 2 hafta sonra tekrar çağırdı tokluğuma bakıcak mış yükleme yapmayacak ama, bende gayet herşeyi kestim ama bişiler yemek istiyorum aklıma saklıköy büskiveleri burcak eti form vss geldi onlardan bari yiyeyim az olmak kaydı ile çaya bandırayım bari 🤣🤣