Minik1portakal Sevoo34 kişiye göre değişiyo demek ki bende hiç mide bulantısı yapmadı tadını almıyorum bile
Nil__k Suya damlatıyorum ben de ama çok severek tüketmiyorum😕acaba başka bi d vitamini kullanan var mı
Mlk8 Sevoo34 ekmeğe bazen peynire ya da meyve suyuna damlatiyorum yeni başladım bende 8 damla şeklinde.ekmege damlatinca tadı kötü geliyor ama peynirle ya da meyve suyuyla hic tadı anlasilmiyor
Dilan9280 Sevoo34 ben ekmeğin arasına koyup ardından hemen yemeğimi yiyiyorum öbür türlü yiyemem yoksa sizde öyle yapınn
Nil__k Sevoo34 Değerden ziyade galiba her gebelikte kullanılıyor hatta sonrasında da devam ediliyor diye biliyorum.
Eegurefeoglu Sevoo34 ekmekle ya da suyla o an ne yiyorsam herhangi bir tadı yok zaten yağ kıvamında bişey
Eegurefeoglu Sevoo34 damlaları üst üste damlatın hiç ağzınıza değmeden yutarsınız kaşıkta ben de başta tedirgin oldum ama gözünüzü kapatıp için alışıyorsunuz zamanla