Sevoo34 Kızlar D vitaminim çok düşük ve devit-3 verdi siz nasıl içiyosunuz bunu midemi bulandırıyor benim 😪
Minik1portakal Sevoo34 genellikle sabahları ekmeğime damlatıyorum beni etkilemiyo mide bulantısı falan yapmadı. Bi dene derim canım sende
Gnssc Ben çoğunlukla ekmeğe bazen de ekmek yemiyorsam az yağlı bi yemek veya çorba bi kaşık alıp üzerine damlatiyorum
Gnssc Sevoo34 kullanımında o şekilde yazıyor diye öyle kullanıyorum ben meyve suyunu hiç bilmiyorum inanın doktorunuza danışın isterseniz
Minikbebek25 Candice07 yaa bana hiç demediler 🙄 disime degiyo mu bilmiyom ki hemen su içiyorum 😂 ekmekle deniyim napim teşekkür ederim 🥰
Minik1portakal Sevoo34 kişiye göre değişiyo demek ki bende hiç mide bulantısı yapmadı tadını almıyorum bile
minikbirprensannesi Sevoo34 Bende kullanıyorum günde 10 damla tok karna alıyorum. Doktorum suya yemeğime veya yoğurduma damlatarak tüketmemi söyledi bende hep yoğurtla tüketiyorum hiç anlaşılmıyor bile tadı