34_21_23 Rabiss41 arkadaşım yaşadı. 28. Haftada ciğer geliştirici yaptılar ne kadar dayanabilirse o kadar beklediler gün vermedi.
Mina26 Rabiss41 benimde kasintidan dolayı tahlil yapıldı. Gebelik kolestazi teşhisi konuldu. Şu an hastanede yatıyorum. Alt ast ve safra asidi değerlerim yüksek çıktı. Sürekli kontrol altindayim 30+2 haftalık. Deoxykol ilaç tedavisine baslattilar. İhmal edilmemesi gereken bı hastalık 🙏
Skylab MerveSglk95 Gözünüz aydın. Bebeğiniz kaç kg doğdu ve kuvöze girmesi gerekti mi? Bana da kolestaz teşhisi koydu dr. 37. haftanın ilk günü için doğum planladı.Daha 4 haftam var. Alt - ast degerlerim ve safra asitinin çok yüksekti. İlaçla düşürmeye çalışıyoruz.
Ozlemust Bende de kaşıntı var 1 haftadır 39.haftamdayım bugün karaciğer enzimlerime baktı tahlil yaptı perşembe yine yapacağım tahlil dedi 🤷♀️🤷♀️
Rabiss41 MerveSglk95 benimde 11.40 38 kadar bekleyelim dedii korkuyorum karacigerim bu zamanaa kadar hic yukselmedi hep normaldi
MerveSglk95 Rabiss41 gebeligin son haftalarında oluyor genelde devamlı takıp altında kalman lazım rısklı bır durum ben doguma kadar üni hastanesınde kaldım yüksek riskli gebelik bölümünde dogum yaptım
Ozlemust MerveSglk95 nasıl kaşıntı ız oluyordu benim 1 haftadır kaşıntı var bugün tahlil yaptı normal değerlerin dedi kolastazi falan demedi ama kaşınıyorum 🤷♀️
Ozlemust Rabiss41 bilmiyorum kaşıntı var deyince karaciğer enzimlerime bakılsın tahlil yaptıralım dedi zaten son tahlillerim doğum 1 hafta içinde e olacak diye ameliyat tetkiki adı altında herşeye baktılar. Normal demiş mesaj atmiş bugün yapılmıştı. perşembe tekrar tahlil yapalım dedi
Rabiss41 Ozlemust geceleri kasiniyorum sanki uyuz olmusum gibi benimde karaciger degerlerim normal safra asit testim yuksek
MerveSglk95 Ozlemust safra asitlerine baktır varsa orda çıkar özellikle geceleri oluyorsu bende kaşıntı ta yatcagım zaman her yerım kaşınıyordu anlamsızca
Kuzuveannesi Ozlemust benim alt ve ast normaldi sadece safra asidi yüksek çıktı önceki gebeliğimde de vardı o erken doğmuştu hiç araştırmamıştımbu gebeliğimde araştırdım ve yediklerinize dikkat ettiğiniz sürece fark edilir derecede azalıyor kaşıntılar
Ozlemust Rabiss41 safra asitime falan bakmadı sanırım hiç böyle birşey demedi bebeğe de zararı oluyormuş alırız sezeryana dedi kolastazi yse demişti gece akşam daha çok oluyor gündüz o kadar kaşoiınmıyor tüm vücudum ama kabarcık falan yok bende sizde var mı bir ilaç yazmış yarın ona başlayacam
Simge16 Kolestaz teşhisi için sağlık ocağında test yapılıyor mu acaba 2 gündür kaşıntım oluyor geceleri bugün gündüzde çok fazla kaşıntım oldu nette kolestaz olabileceği yazıyor yarın test yaptırayım diye düşündüm