mercimeginanne Prenses21 bizim bırda ebeler var bide kan alan hemşire. Takipli oldugum ebeye gidiyorum ben direk sağlık ocağında
Ellemm Prenses21 evt saglık ocagnda ebeler var var zaten gidip syluyrsun doktorunun adını soruyr o doktrn ebesi geliyr yapıyor zaten
Miumiu Prenses21 Canım ben bugün ikinci dozunu oldum sıfır sızlama yani ilk dozunda evet biraz ağrın oluyor ama ikinci dozda aşı vurulmuş gibi bile değilim hiç korkma ☺️
Merveorhnoglu Prenses21 bizim burdada oyleymis beni aramislardi 22 sinde aşımız var ama ben yine de ne olur ne olmaz randevu aldım e nabizdan