ben çok pişmanım iki üç aylıkken uğraştım olmadı şimdi yenidoğana hemen vericem 🙄emzik verdirtmediler yatsın emsin sabaha kadar diyip durdular bir yaşında hala mememde yapışık yenidoğan gibi idk başı geliyor 🥴 ne uyku uyuyabiliyoruz ne bi iş yapabiliyorum çok zor hele dışarda kıyametler kopuyor