[silindi] kzım 6 yaşında şu anda, doğduğunda bir sürü emzik denedik hiç birini almadı, en son bunu denedik, genelde bebekeler seviyormuş diye duymuştum, anne memesine en yakını bu emzikmiş, kızım bunu sevdi ve bende çok rahatlamıştım, çok sakinleştirmişti o dönem, şimdi oğlumdada bunu kullanmayı düşünüyorum, doğuma daha bir ay var bakalım oda alır gibime geliyor, işte ama biraz bebeğin yüzünün yarısını kaplıyor gibi 😁😁😇 ilk alacaksanız 0-3 alırsanız yeni doğana daha uygun oluyor