Eski9 23 haftaligim detaylı ultrasonumu çektirdim bugün çok şükür ki herşey yolunda bir sorun yok inatçı keçi kizim fotoğraf vermedi çok sinir oldum yav çirkin çıktı elimde olan fotoda 😁😁 sizde böyle oldu mu ya bakmaya korkuyorum fotoya 😁😁🙈
Elifdikel Eski9 o haftalarda yağ oranları fazla olmadığından çirkin oluyolar doğuma yakın çok net güzel görüntüleri oluyor :)
Hayalleredogru Eski9 benim kızım 20. Haftada verdi uzaylı gibi allahım dedim bu ney😂😂 sanırım düzelir zamanla gerçi bize her türlü tatlı geleceği kesin😂
Omerhatice Eski9 maşallah subuhanallh canm bizimde yarin detayli sr 24+2yiz hem heyecan hem stres var Allahn izniyle temiz çıkar hersey inşallah diye 🥰
Whiteswan Masallah canim saglikla gelsin inşallah dunyaya 😊 benimde 2 hafta sonra detayli ulturasyon sendede korku oldumu ya kotu bisey cikarsa ya bisey varsa die simdiden korku sarmaya basladi icimi
Eski9 Whiteswan evet çok gergindim gebeligimin ilk ayları çok stresli geçmişti bazı ilaçları kullanmak zorunda kalmıştım o yüzden iyi bir doktorda çektirdim zaten kafamda soru işaretleri kalmasın diye
Eski9 Hayalleredogru öyle tabi ya bazen nette görüyorum ne güzel net benim ki anlasilmiyo bile ne olduğu 😁😁 şansıma napayım kıpır kıpır rahat durmadı zaten ultrasonda
Elifdikel Hayalleredogru aynı yorumu bende yapmistim aynı uzaylı gibi diye o haftalarda öyle görünüyorlst demekkk
NAZ2333 NAZ2333 foto zoomlayinca bulaniklasiyo yoksa cok guzeldi eminim senin kizcende ccoookkkk guzel ama usg cirkin veriyo
Ebru1208ahmet Bende 20 hafatada gitim 250 TL her şeyi çok iyi çok şükür sadece kalbinde parlaklık var dedi doktor oda zamanla geçer önemli bişey değil aynı durumu yaşayan var mı
CiLeK_KoKuSu_47 Ebru1208ahmet bizimde aynı şey oldu kalpte parlaklık gözüküyor dedi nifty testi yaptırdık çok şükür bişey çıkmadı sonuçlar temiz
Omerhatice Eski9 ay bende gidiyorum şimdi hayırlısıyla güzel haberler alırız inşallah çok heycanliyim