BegumIscanTunc Canlarimbenimm benim açlık 154 çıkmıştı ama daha tokluk için baktirmadim 24. Haftayı bekliyorum onun için doktorum açlık için yüksek demişti
3prenses Canlarimbenimm benım de sabah açlık 100 ile 90 arası Tokluk sabah 120 falan öğlen yada akşamları 180 arası nasıl iyimi kotumu bilmiyorum
NAZ2333 Canlarimbenimm aman aman yuksek degil canm diyetle hemn dusurursn benim 1.saat 189 3.saat 164 diyetle 3 gunde normale dondu merak etme seninki daha dusuk
Bsmlh BegumIscanTunc benım aclık 103 geldi diyetisyen bulana kadar 136 vurdu direk diyet makıne önerisi ile ilerledim yükleme bekletmedi doktorum uçar dedi insülinlik olursun dedi
Umfa 3prenses benim de aç 97 glikoz aldıktan sonra 120 bir saat sonra tekrar 96 oldu doktor sonuç iyi güzel demişti sıkıntı yok demişti
kadriye25 Canlarimbenimm bende 50 mg lik içtim cumartesi günü açlık 88 tokluk 188 cıktı doktor direk diyet dedi dahiliyeye gidecem şeker aleti yazsın diye. Evde var onunla ölçüyorum gayet normal çıkıyor o gün neden öyle oldu anlamadım
Writebirds Canlarimbenimm neden tekrar içiriyor ki benimde 162 çıktı diyet yap dedi tekrar çağırdı tokluk şekerime bakıcak yükleme yapmıcak yani
Canlarimbenimm Writebirds bilmiyorum ki canım tekrar içiriyolarmış banada saçma geldi zararlı mı değilmi bilmiyorum herkes bişey söylüyor
Canlarimbenimm NAZ2333 ikinci kez 100gr içtin mi peki cnm bana ilk 50 içirdi direk diyet vermedi kafam karıştı
Ayoz NAZ2333 nasıl bir diyet yaptınız bende yapıyorum daha kontrole gitmedim rica etsem örnek bi liste vs varsa atar mısınız
damlaaltinay Canlarimbenimm içtim kuzum onda da yüksek çıktı 😂 100 mg kesin tanı koymak için. Örneğin 4 sonuçtan 3 ü normal çıkarsa şekerin yok demek 🥺 ama genelde 50 de şekeri çıkanın 100dede çıkıyor
NAZ2333 Canlarimbenimm canm bana 75mglik yukleme yapildi bi daha da yapilmadi endokrinw gonderdi ordan diyetisyen 2.haftam devam ediyorum
damlaaltinay Canlarimbenimm valla bana bişey olmadı kuzum 😄 boş şekerli gazoz, ikinci saatte midemi bulandırdı ama kusmadım direndim 😂
Merve6521 Canlarimbenimm bence değil benimde 155 çıkmıştı ve doktorum diyet önerdi 100 mg yaptırmaya gerek yok diyet yap dedi direk
Canlarimbenimm damlaaltinay evet zaten o kdr korkunç bişey değil gazoz gibi ben içerken korkmuştum çünkğ herkes ay şöyle kötü böyle kustum dyince
Busra3509 Canlarimbenimm bida gel yükleme icin dedi bu sefer 100 verecekdi gitmedim daha. Ama 157 asırı yüksek değil dedi. Sadece sınırın az üstü dedi. 🤔
Eda115354 Canlarimbenimm önceden hissediyo muydunuz şeker olduğunu ben mesela iki saatten fazla aç kalamıyorum hemen acıkıyorum baş dönmesi olmuyo da midem bulanmaya başlıyo aç kalınca sizde öyle oldu mu?
Canlarimbenimm Eda115354 valla canim bisey oldugunu anliyodum ama seker mi bilmiyodum cünkü aniden kötülesiyodum ellerim titremeye basliyodu cok ac kalinca bayilcak gibi oluyodum ve tok olsam bile tatli istiyodu canim