Prenses21 mry_mst bende iyim ama kilo almamak daha iyimis canim yoksa sekerfln cikabiliyomus 58 kiloyum 5 aylik hamileyim
Eski9 mry_mst kendinize dert etmeyin oh mis gibi sağlıklı şeylerini yiyin için biz iki gıdım ne yesek diye düşünüyoruz kg almamak için Dr desen her gittiğimde kulaklarımdan çekiyor kg kg 😁
Myamya mry_mst bence hiç kendinize dert ediceğiniz bir konu değil. Bu dönemde kilo almamız şartmış gibi empoze edilmiş yıllardır. Bebeğin gelişimi yerinde ise kilo almamış olmanızı kafanıza takıp bu süreci kendinize zehir etmeyin. 🌈
mry_mst Myamya yok zehir etmek değil şükür güzel geçiriyorum ama ben hep kilo almak istiyodum hani hamile kalıncada fazla alırım diye bekliyodum
Buketkucuk mry_mst ne güzel işte kilo almıyorsunuz😌 önemli olan bebeğinizin kilosunun iyi olması, sorun yoksa kilonuzu da sorun etmeyin bence
minicikanne mry_mst Allah allah zayıflar çok çabuk kilo alıyorlar hamile kalınca. Şaşırdım valla. Bebişin sağlıklı olsunda. 🤲🏻