mry_mst bende öyleyim. Herşeyimiz normal gidiyor cok şükür. Ama bende kilo almak kocaman göbusum olsun istiyorum daaaa😂 buna şükür napalim saglikli olsun bebislerimiz hersey yolunda gitsinde tek🤲🙏 herkes napcan kiloyu boşver diyor 😏 sadace bi karnim var kendim ayniyim kilo almadm fazla .