Dilekcnkn ozlem-t valla sanki çok silik bir çizgi gözüküyor ama yine bence en iyisi kan tahlili canım
ozlem-t Aysem- Hayır geçmiş sayılmaz. Düzenli regl olmuyorum. Bazen 40 günü buluyor. Şuan 32 gün geçti son adetimden
ozlem-t Dilekcnkn tam çıksa, ya da tam çıkmasa aklım karışmayacak ama böyle olunca insanın içinde şüphe oluyor. Hayırlısı bakalım:)
Aysun1274 Bunlar erken gebelik testi ama yok olsa daha belirgin olur yeniden yap emin olmak istiyorsan bozuk da çıkabiliyor bazen bunlar
ozlem-t Minnosunannesiii adetim düzensiz olduğu için kestiremiyorum. Bazen 40 günde oluyorum. Şuan 32 gün oldu:)
Dilekcnkn ozlem-t aynen öyle ben erken gebelik testi yaptın gebe olduğum halde çıkmadı kan verdim sonra çıkmıştı gebelik testi yaptım silik çıktı en iyisi kan tahlili ve güzel bir şekilde artması
birprensesvebirprensannesi ozlem-t Yani çok çok silik var gibi canım bı kan tahlili vermeye git istersen kesinleşsin
ozlem-t birprensesvebirprensannesi birprensesvebirprensannesi inşallah güzel sonuçlanır. Çok teşekkür ederim:)