Gizem-clk Ebru1208ahmet gelişiminde hiç bir problem görülmüyor herşey normal hatta diğer testlerinde bile anormal bi durum yok. Sadece bu tarama testinde parlaklık görülüyor dediler
Busclk Gizem-clk isteğe bağlı dedilerse tek bir bulgu olduğu için üstelememişlerdir, sizinkinin kaybolması muhtemel🙏🏻 22+2 haftadayız ben perşembe günü yaptıracağım 2 perinatolog da yaptırmamı önerdi, doktorum da aynı şekilde
Busclk Gizem-clk geçer diye eklemişler ayrıca size, içinizi ferah tutun🌸 Bana geçer deselerdi hiç amniyosentezi yaptırmak zorunda kalmazdım