merhaba, bizim bağırsakta parlaklık çıktı 22+2yiz şu an. Kalpte de ARSA, yani sağ kola giden damar farklı yoldan devam etmiş. 2 perinatolog 3 doktor gezdim hepsi bana amniyosentez önerdi. Çok da korkuyorum ama Recep Has’tan randevu aldım yorumları çok iyi prof zaten, perşembe günü yaptıracağım. Size önerdiler mi?