esmerrmm orkidehaniimm sana verilen en guzel nimet midenin bulanmamasi 😅 tadini cikar valla ben sürünüyorum bulantidan
orkidehaniimm esmerrmm ayy canım çok şükür evet o yönden şanslıyım ama hiç bişey hissetmemek de endişe veriyor bazen😂🙈umarım senin de bulantın bir an önce geçerrr🙏❤️
Dilekcnkn esmerrmm şu an hiç bakmadım biliyor musun bazen oluyor hiç yemek yiyemiyorum sabahları güzelce yapıyorum tabi bir akşam üst üste 3 kez yemek yiyorum bazende tık yok tuzlu yiyorum kilo almasam bile tuzdan şişecem 😂
esmerrmm Dilekcnkn sende baknen azindan kac kilo alicaksin hesaplamis olursun ben cok merak ederim o yuzden tartildim 😄
Ayaegulyunus esmerrmm 27+6 olduk kızımla 🤰🥰 ilk 3 ay bulantım oldu ama ilaç kullanmadan geçti çok şükür
Kbrnr_krkmz esmerrmm 23 haftaligim yeni yeni bıraktım ben gece yatmadan iki tane alıyordum gün içinde icmiyordum
Susamtanem1 esmerrmm 12+4 7. Haftadan beri prilam gece yatmadan önce 2 tane arada gün içinde 1 tane daha alıyorum içmediğim yada atladığım gün acile gidiyorum 🤦🏻♀️