7+2yiz yarın allah izin verirse kalp atışını duyucaz minik bebeğimin ❤️🌸amaa hiç mi hiç belirti yok sanki hiç hamiş değilim ne aşermek ne mide bulantısı yani tık bile yok yine de maşallah diyeyim ama insan endişeleniyor da doktor kontrolüm olmasa unutucam hamile olduğumu😂 var mı benim gibi olanlarr?😂