Busdnc ben çok yedim limon ama sonra 17. Hafta gibi bıraktım kendi iendine canım istememeye başladı. Doktora da sordum zararı var mı diye bir sürü şey duymuş idim zararlı falan diye tansiyonunu düşürür dedi ama onu kontrolmaltinda tutabiliyorsan sıkıntı yok yiyebilirsin demişti