mervetari4 bence ne götürürsen götür hepsine çok sevinirler. Eşime özel bir kutuda adının yazılı olduğu leblebi getirmişlerdi eşim o kutuya çok özen veriyor. Bence ona küçük ama onunla ilgili bişey yaptırsanız çok sevinir. Eşime hastaları yumurta yoğurt lokum çikolata bahçeden meyve gömlek falan çok geliyor. Ama o kutu onun için hep daha özel. Yanı onunla ilgili setler daha çok hoşuna gider.Bizde doktorumuza hakiki bal ve kars kaşarı almıştık ufak tefek hediyelerde koyduk.
Ama bu defa adının yazıldığı bir önlük hediye edeceğim inşallah 😊