Kizlar normalde hic aklımda yoktu hediye vs almak ama instagramdan takip ediyorm doktorumu sürekli hediye alıyorlar, eşim bizde alalim diyor bide üstelik kendim devlet hast. Calisiyorm eşim özel hastanede doğum doktormla aynı hastanede yani hic bir ücret ödemiyoruz 1. Derece yakın oldugum için ama normal özel hastası gibi ilgileniyor bir şey olsa mesaj attgmda hemen cevap veriyor muayenedede cok iyi davranıyor ilk doğumumu da onda yapmıştım çok memnun kalmıştım cok iyi geçmişti doğumum, kısaca doktoruma ne alabilirim nasil bi hediye verilir erkek doktor bu arada .