metehaninannesiii BRUTAL-BETTY 13+1 haftaligim geçen hafta gittim doktorum %80 erkeğe benziyor dedi 1 ay sonra tekrar gidecem o zaman kesin sonuc söylerim demisti
Papl BRUTAL-BETTY en son 12+3 de gittim canım ikili tarama yaptırmak için ama malesef benim bebiş bacaklarını kenetledi arkasını döndü doktorum tahmin edemedi 😂😂 çok erken dedi birde 😂 ama ben meraktan duramıyorum 🤣