aaysecoo bende polikistik over sendromu olduğu için benim zaten hep gecikirdi ve adeti yalnızca ilaçlarla olabilirdim. En son işte Adet günüm geldi ve yine olamadım yaklaşık 2 ay olamayınca adet söktürücü kullandım. Bu ilacı içtiğimde normalde 5 gün içerisinde adet olurken bu sefer olamadım en sonunda doktora gittim alttan muayene etti ve 7 haftalık gebe olduğumu söyledi. Çok şaşırdım dünyanın en güzel anıydı o benim için🥰 Çok şükür şimdi 22 haftalığız 🙏