aaysecoo Kızlar bugün reglim 5 gün gecikti. Kanda negatif dedi ama bende belirtiler var ve hiç reglim gecikmezdi. Çok uyuyorum göğüslerim aşırı hassas ve gazım var. Sizce kanda henüz görünmemiş olabilir mi kanı ne zaman vermek lazım
058elf aaysecoo belirtilerin belki psikolojik olabilir canım, bekle eğer adet görmezsen tekrar gider kan verirsin
Denizyildizii aaysecoo o zaman betayı birdaha tekrarla bir kaç gün sonra laboratuvar bazen yanılabiliyor
058elf aaysecoo hayrlısı olsn inşallah canım bende 11 gün gecikmeli öğrenmiştm ama benim adet döngüm denemeye başlayınca biraz gecikmeli oluyodu
aaysecoo 058elf bu 2.ay deneyeli. Geçen ay tam gününde olmuştum mesela o ilkti daha stresliydim hatta
aaysecoo BegumIscanTunc ovulasyon yapmadığım icin bilmiyorum ama regl olacagım haftayı da degerlendirmistik belki dediginiz gibidir, insallah
bukett34 aaysecoo canım bende 10 günlük hamileyken beta hcg me baktırdım ve negatif çıktı. Ama 10 günlük hamileymişim meğerse o yüzden sen dikkat et kendine bu aralar 1 hafta sonra tekrardan yaptır bi. Ve bende regl olacak gibi belirtiler vardı özellikle göğüslerim çok hassaslaşmıştı