Byzayk0 tartılar nasıl farklılık gösteriyorsa doktorların ölçümleri de aynı şekilde farklılık gösterebilir. Siz sağlıklı beslenmeye özen gösterin. Şeker yüklemesini benim doktorum da önermedi,yaptırmadım da.. 3 aylık periyotla açlık ve tokluk şekerimi takip etti,yüklemeye gerek duymadı. Doktorların da kendilerine göre doğruları olduğunu düşünüyorum.