Melek_Erten Çok çok geçmiş olsun.Rabbim şifa versin inş.Çok şükür gebelikte riskli bir durum degil diye biliyorum.Sen sadece kendine iyi bak önce sen sen iyi olursan bebişinde iyi olur.Bende 3 gündür grip gibiyim.Ateş halsizlik vs hiç bir belirti yok sadece burun tıkanıklığım var o kadar.Onun harici çok iyiyim üşüttüm diyorum.İnş birşey yoktur bendede.Zor bir zamanda gebelik geçiriyoruz Allah yardımcımız olsun