Merve5561 bende suanda 15. Haftadayim. 2 hafta önce kontrolde serklaj yapilabilir dedi doktorum ama istemedim suan ilaclarla ilerlerliyorum sürekli kontrol altinda oldukdan sonra bir sıkıntı olacağini düsünmüyorum. Hersey yapiyorum sadece ağir kaldirmiyorum. Hatta şuanda tatildeyim. Piskolojikmen dinc olmak ilaclari zamaninda almak dikkatli olmak yeterli diye düsünüyorum. Bence nekadar sakınırsan korkdugun okadar başina geliyor Rabbim hepimize sag salim kucagimiza almayi nasip etsin. Tabi kac santim olduguda önemli. Ben 3 santim normalde 4 santim üzeri olmasi gerekiyormus 2 bucuk santim alti cok büyük risk oldugunu söyledi. 2 bucuk santimin altina düsmedigim müddetce kendimi kasmak istemiyorum.