Merve5561 ameliyat bittikten sonra zaten yarım saatte kendime gelmişim. Onun harici öyle ağrı sızı vs hissetmedim çok şükür. 4 5 saat sonra beni yürüttüler 10dk hemen kalktım.1 gece hastanede kaldım. Doktorum çıkarken 3 gün yat kalkma dolaşma evde dedi. 15 gün raporluydum. 3 gün sonunda evde dolaşmaya başla dedi. 3 gün yattım sonra yavaş yavaş dolaştım, yemek vs işleri. Ağır kısmı eşim yaptı ben daha çok çorba karıştır falandı. 15gün sonra kontrolde rapora gerek görmedi iş başı yaptım 1 haftadır çalışıyorum. Çok şükür iyiyim inşallah hep böyle devam eder ama sık sık kontrole çağırdı 2 haftada 1 gideceğim. 16 haftalığım şu an.