Burcumtlg Minnakbiri26 evet ama karnının geç çıkması psikolojin açısından daha iyi emin ol 😌 böylesi daha minnoş 🥰
Minnakbiri26 Burcumtlg evet kesinlikle kaynana ve annelerin hani bebek nerede sözlerine kulak asmazsak sorun yok 🙈🙈
Candice07 Minnakbiri26 öyle sanırım. Suan zayıf oldugum için göbeğim cok büyük görünüyor 🤦🏻♀️😁 ama bende iri olan arkadasım sanki 6 aylıkmış gibiydi 9. Ayında 🤗
Meryemkale Minnakbiri26 asıl 20den sonra hızlı büyüyo eğer iç karnın geniş değilse merak etme senden önde bile gittiği oluyo😂