Ayse_2040 yanlış anlamassan neden çocuk yaptın ki böyle bir aileye gerçekten hiç anlamıyorum, keske hiç evlenmeseydin bile. Kendi evine çıkmayı bekleyebilirdiniz en azından nedir yani hakediyorlar mı böyle bir mutluluğu, onların daha cocuk sorumluluğu alma kapasitesi bile yok. Bebişine yazık ya kendini düşünmediysen onu dusun boyle leş bir ortamda çocuk mu büyütülür? Kendi babanın evinden daha mı rahatsın sanki. Ne biçim insan bunlar ya, çıkma bence odandan gerçekten yüzlerine bakılacak insan değiller. Yada su bitti diyince tersle içmiyim mi anne her seferinde laf mı sokuyosun de yada ekmek dökünce yeni süpürdüm yerlere dökme de, tuvalete su döksün herkes çıktıktan sonra de.. ne bileyim papuç bırakma bunlara hadlerini fazlasıyla aşmışşlar. Sende aş