Ben bir buçuk yıllık evliyim ilk hamileliğimde karnimda bebeğim kalbi durdu sinir stresten hastalandım kayınvalidem 3 aylık evliliğimin 1 buçuk ayını sürekli bende kaldığı için kayınpederimle hergun eşimle kavga ediyorduk çünkü ben hep tek başına yaşadım eşimde bunu biliyordu oda tek yaşıyordu evlenince aileci oldu halbuki beş yıllık sevgililik sürecinde oglunun bekar evine ne ailesi geldi nede oğlu onların evine kalmaya gitti evlenirken gram destekleri olmadı olmadığı gibi hatta takılarımin içinden para almışlar izinsiz neyse ikinci kez hamile kaldım uzun süre hamile olduğumu söylemedim gelmesinler sürekli mazeret edip diye kotuysem bile iyiyim dedim yine başladılar iki aydir sürekli bendeler evlerine gidiyorlar 4 veya beş gün kalıp geri geliyorlar çünkü mal eşim istemediğimi bildiği halde sürekli onları cagariyor ve ben yine stresten çıldırıyorum bebeğimde etkileniyor bu durumdan çok garip bir aile eşim onlar geleceği zaman dolabı donatiyor ne alacağını şaşırıyor dolaba ben hamileyim dolap normalde boş ben birşeyler alıyorum dolaba sürekli sıkıldım daraldım dayanamıyorum eşimin ailesi sıkıntılı kayınvalide dedikoducu ve lafları çok değiştiren alttan alttan milleti dolduran biri kayınpederle kavgalıyiz ona rağmen geliyor görünce fena zaten Allah düşmanima vermesin savaşmak istemiyorum eşime aşık olmama rağmen bırakıp çekip gidesim geliyor bunları sürekli çağırdığı için birsuru sıkıntılar yaşadım normalde umurlarinda değilim oğlum oğlum ya bu kadar ogulcu idin neden anne baba olarak yapman gereken şeyleri zamanında yapmadın dertleri ben kusura bakmayın dertleşmek istedim kimsem yok aileme anlatamıyorum bazı şeyleri anlatsamda katlan diyorlar