Annesininkuzusu01 daha yeni hamilesiniz haftayla beta uyumuna bakmayın geç döllenme olabilir geçtikten sonra baksaydınız daha yüksek çıkardı erken baktığınız için düşük 2günde bir 2kat artacak 4gün sonra verin 4gün sonra yaklaşık olması gerektiği seviyedeyse tekrar kan vermeyin hesaplayın 3000üstü olunca kadın doğuma gidin. Bana ilk kan tahlilimde 630ken sağlıksız olabilir bi kadın doğuma gidin demişlerdi halbuki gayet iyi çıkmıştı sırf insanı tedirgin etmek için kimyasal boş gebelik filan diyorlar bunları keseyi görmeden bilemezsiniz sürekli kan verip kolunu deldirme 😊