Normalde yarın adet olmam gerekiyor son adet tarihime göre şu an 3+6 hamileyim. Dün kan verdim beta hcg 16 çıktı. Yumurtlama üzerinden 13 gün geçti. Doktor Perşembede gel değer düşük çıkmış bende merak ettim dedi. Ama son 3 gündür idrar testlerim git gide koyulaşıyordu bir anormallik mi var sizce? Bir sağa bir sola giren kasık ağrıları haricinde hiçbir belirtim yok😔