leylosule Meltemgndvn aynı durum 😄 38+0 doktorum yalancı sancılarım var ve rahim ağzı yumuşamış diye 10 güne doğurursun dedi gün sayıyorum ama ilginçtir sancılarım azaldı😅 bu gidişle suni sancı alıcam herhalde
Meltemgndvn leylosule banada plasenta da kirwçlenme var dedi igne verdi oksapar diye hersabah onu vuruluyorum deri altı 🤓
Meltemgndvn Mutlumklnc farkındamısınız mart bebekleri gelmek istemiyor bitek diger aylarda ben böyle post açan görmemiştim 😂😂 balık burcu olmak istemiyolar sanırım 🥰😂
Mutlumklnc Meltemgndvn bende aynısını düşünüyorum ya ilk defa bu kadar gelmeyen bir ay görüyorum bencede balık olmak istemiyorlar galiba 😂😂 benimki gelmezse zaten pazartesi zorla gelecek galiba
Meltemgndvn Nurasl hahahahah kız mı erkek mi benimki kız ama geldiği felan yok hani kız çocuk beklemezdi yalanmış 😂
ayseH3415 39+5 im yarın sabah 8:30 da suni ile doğum başlatılacak doğumum. Biraz hüzün biraz korku biraz heyecan duygu karmaşası var 🥲
Meltemgndvn ayseH3415 sağlıkla kucağına alırsın inşallah biz doğuramadık sen doğur bari arkandan da biz geliriz teker teker 🥰 bol bol dua et hayatımın en önemli buluşmasına gidiyorsun gibi düşün darısı başımıza 🥰💓💙
Meltemgndvn Ozgglt_ doğumdan sonra bizimle paylaşırmısın fitili bende sorucam doktoruma bana hiç fitil demedi suni sancı dedi direk
ayseH3415 Meltemgndvn darısı sizlere inşallah sağlıklı sıhhatli bi şekilde doğum kolaylığı versin Allah hepimize 🥲☺️
Meltemgndvn leylosule bende anlamadım iğne kan sulandırıcı doguma bu kadar az kalmışken neden kan sulandırıcı verdi onuda bilmiyorum
Nurasl Meltemgndvn kız 👧🏻 yalan anam yalan bende 40 doldurdup gelmişim yavrucağımda öyle gelcek herhalde 😂
Gulsummyuksel Ozgglt_ en son 2 gün önce regl ağrısı ve bele vuran bi ağrı hissettim heyecanlandım geliyorrrr dedim ama sonrası yok. Sadece kasık ağrılarım var canım sezaryene doğru gidiyoruz sanırım
Ozgglt_ Gulsummyuksel yaa bu kadar bekleyip sezaryen olmakta ne bileyim kiloda alıyorlar aksine normal doğum dahada zorlaşıyor 😔
Gulsummyuksel Ozgglt_ 36 haftadan sonra karbonhidrat yok demişti bana ister istemez yiyoruz yani 38 haftada 3100 dü 22 mart tam günümüz doluyor kontrol var bakalım ne çıkacak. Normal doğum için çok uğraştım halada uğraşıyorum ama olmayınca olmuyor ☺️