Meltemgndvn 38+0 olduk doktorum sözde gecen hafta haftaya gelir demişti yalancı sancılarım oldugundan ama hala yok. Mart anneleri varmı aranızda benim gibi doğuramayanlar 🥰
Bsra06 Meltemgndvn şuan sabah sezeryana alabilir veya perşembe gününe erteleyebilir beni bi korku sardı stress oldum 38+6
Beyazsayfa Meltemgndvn postu görünce çok mutlu oldum 😄 kendime arkadaş arıyorum sanırım. 40+1 deyiz bizde. 37 den beri bekliyor doktor. Ama gelen yok henüz.
Mutlumklnc Meltemgndvn doğmuyorlardı ya 39+4 olduk bizde ama hiçbir belirti yok ne sancı ne nişan ne su gerçekten gelmek istemiyorlar galiba 😂😂 cumartesi kontrol var artık doktor karar vereceğiz dedi
KkaRaCaa 38 haftalik benim de prensesime kavusmak icin sabirsizlaniyorum ara ara oluyor sanci ama gelecek gibi de durmuyor 🙄🤔
Meltemgndvn Bsra06 benimde bebegim 15 günde sadece 100 gr almış böyle olursa perşembe günü suni sancı verir alırım bebegi dedi ama bakalım perşembe gidicem kontrole 🤓🤰
Ozgglt_ Meltemgndvn cuma günü fitille başlatalım istersen dedi doktorumuz ama bakalım o güne kadar teşrif edecek mi kızım 😄
Ozgglt_ Meltemgndvn vajinadan fitil yerleştiriliyor ve o belli bir yere kadar açılıyor 4-5 cm kadar. Sonrasında epidural istiyorum ben olursa devamı o şekilde olacak cuma günü belli olacak büyük ihtimalle
Meltemgndvn Mutlumklnc farkındamısınız mart bebekleri gelmek istemiyor bitek diger aylarda ben böyle post açan görmemiştim 😂😂 balık burcu olmak istemiyolar sanırım 🥰😂
Ozgglt_ Gulsummyuksel hafif adet ağrısı gibi ağrım vardı toplanıyor bebek bi yere kasılma oluyor ama düzenli değil bekliyoruz bakalım sizde durum ne sancı geliyor mu arada
Meltemgndvn Ozgglt_ doğumdan sonra bizimle paylaşırmısın fitili bende sorucam doktoruma bana hiç fitil demedi suni sancı dedi direk
Gulsummyuksel Ozgglt_ en son 2 gün önce regl ağrısı ve bele vuran bi ağrı hissettim heyecanlandım geliyorrrr dedim ama sonrası yok. Sadece kasık ağrılarım var canım sezaryene doğru gidiyoruz sanırım
Burcin-98 Meltemgndvn ya sorma canı nişanım da geldi beklemedeyiz bizde sürekli yalancı sancılarla devam ediyoruz..2 cm açıklık var sadece🥲 bir an önce sağlıkla gelsinler inş🙏🏻😍
benan_ Meltemgndvn 39+4 olduk gelen giden yok 🤯 kilo da alıyor bebek. Perşembe tekrar bakılacak belki sezeryana dönebiliriz çok zorlanmanı istemem dedi doktor 🤷🏼♀️
iremelif 38+4 hiç bir belirti yok vallahi artık sıkıldım her gün kaç kişi soruyor Gelmedi mi başlamadı mı vs vs diye 🤬 bişey olsa saklanır mı sanki gına geldi sorulardan 😂