Merhaba arkadaşlar evet bende birçoğunuz gibi sürekli doğum hikayelerini okuyup acaba benimki nasıl olacak diye düşünüp duruyordum şükürler olsun allahım banada nasip etti evladımı sağlıcakla kucağıma almaya darısı bekleyenlerin başına inşallah şimdi gelelim hikayeme 39+2 de geldi miniğim canım oğlum geceden veya bir kaç gün önceden hiç bir sancı belirtim yok gayet normal bi şekilde alışveriş ev işi vs bütün işlerimi yapıyordum ta ki pazar sabahı saat 7 gibi hafif bi karın ağrısı ile uyandı ama dedim ishal olmuştum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum hiç sancı aklıma gelmedi çünkü hep okuduğum duyduğum önce bele hafif bi ağrı vuruyor veya kasık ağrısı falan olur diyr düşünüyorum neyse tuvalete kalktım spnra geldim tekrar yattım yarım saat geçti tekrardan bi karın ağrısı dedim allah allah biraz yatakta oyalandom saat 8 gibi kalktım tekrar tuvalete gittim afedersiniz silerken kan gördüm eşimi uyandırdım hemen hastaneyi aradık ve direk gelmemizi söylediler yola cıktığımızda sancım heldi ve 5 dk bir artarak geliyordu hastaneye geldik direk nst bağladılar sancılar 5 dk bir iken 3 dk bir gelmeye başlanmıştır neyse doğumhaneye geçtim ebe Epidural veya ağrı kesici isteyip istemediğimi sordu brn Epidural istedim eşime formu verdi doldurması için tam o sırada ebe açılmama baktı ve bana dönüp 9 cmaçılmanvar bırak Epidurali ağrı kesici bile veremem doğum başladı dedi ve gerçektende öyle oldu 3 saatin içinde oğlumu kucağıma alnıştım ebe bile ilk doğumum olduğuna inanamadı şimdi oğlum yanımda uyuyor çok şükür demem o ki pozitif düşünün ve pozitif olsun inşallah allahım hepinizi bi avazda kurtarır ❤🥰😍