Halitesra mercimeginanne kucuk aynayı karsina al illa ağda yapmak zorunda degilsin muane olmaya gidecegin gun jiletle yap dogum olacagı zamn acıyla gidersende yapabirmisin bilemem
mercimeginanne Halitesra eşime yaptırırım 😂 gerçi onada diyorum sancım gelirse şunu bunu yapcam duş alıp giderim diye saçmalama hemen hastaneye diyor 😂😂
Oozgn maria12 karşıma ayna koyuyordum canım ağda yapismasin diye hastane eldiveni takiyordum daha temiz oluyordu hem
Halitesra mercimeginanne doktorlar bile esinizin karsinda agda bile yapmayin diyo belki benim esimde yapar huylanmaz ama doktorlar bile boyle diyorsa yaptirma tavsiyem
Hicran27 Aleweliz ben 33 haftalık gebeyim dün gece eşime temizlettinm epilasyon makina var doguma kadar vi kere de alırız yeter tek başıma yapamıyor insan
mercimeginanne Halitesra eşim sağolsun öyle konularda sıkıntı yapmıyor kendiside sağlıkçı oldugu için. Tüp bebek bizimki ilk haftaları mecburi yardımcı oldu. İyi günde kötü günde sonuçta :) başka eşleri bilemem ama bnm eşim o konularda elinden geleni yapar
Gulsah91 Aleweliz doktorların videolarını izleyin kılı tüyü takan yok bazıları makasla kısaltın diyor bide🤷🏻♀️ biz de kültür böyle ve kıl meselesi yorup geriyor insanı hamile halimizle. acil durum olursa jilet yapın yapacak bisey yok
mercimeginanne Gulsah91 eskiden duyardım büyükler konuşurken doktor yanımızdaki hastayı azarladı bağırdı pis mi geldin utanmadan falan dedi derlerdi 🙈 hep aklımda o vardır bnm 🙈
Halitesra mercimeginanne helal olsun ama insaallah gerek kalmaz temiz temiz gidersin rabbim hepimize dogum aninda kolaylik versin
Oozgn basakhanim canim zor oluyor ama çok göbişim yoktu ayna koyuyordum karşıma hastane eldiveni ile yapıyordum ağda çok yapisirda temizleyemem diye
halimefe2 Aleweliz 36+0 da gittm hatta dedm kendı kendıme erken oldu bıraz ama napim bişey olmaz artık diye uc gun sonra dogurdum😅