Aleweliz Kızlar 36+5 hafta gebeyim agdayı nezmn yaptırmalıyım korkuyorum yaptramazsam dogum baslarsa dye 🙈 bebek pozisyonu almıs 40 haftaya kadar beklıycez dedı yarından sonra kontrolüm var merakla bekliyorum sızce bu hafta agda işini halletmelımıyım?
mercimeginanne Aleweliz 38 de yaptırdım en son şimdi 39um bu haftada doğurmazsam cuma bi daha giderim ağdaya yada doğum başlarsa mecburi jilet 🤦🏻♀️🙈
ozlemak42 Aleweliz 38 normal dogumun baslangici ben 38 fe dogum yaptım bir iki gün oncesi yaptirabilirsin
hamileana Aleweliz ben 9 ay ağda yaptırdım doğumda rahaat edeyim diye ağda yaptıramadan doğum başladı 😂 jilet yapıp gitmiştim hastaneye
Defnemeysera Ben suan 39 4 üm kontroller için erkenden ağdaya gittim ama gene uzamaya başladı tabiki az da olsa yapıcak bir sey yok 🙈
Aleweliz Defnemeysera ya acıkcası benımde suan cok yok tam cıksın dye beklıyorum doğumdan cok agdayı dusunur oldum🙈🤣
Defnemeysera Aleweliz Aynen bu düşünce benide yiyor sürekli hoş bir durum değil cünkü normal dogum olmak cok istiyorum sağlıkla inşallah 🙏
mercimeginanne Aleweliz ya çıktıysa 😂 görmeyince insan tedirgin oluyor 🙈 birde doktorum erkek pis gelmiş derlerse arkamdan diye çok korkuyorum. 🙈 Karı-koca ikiside doktorumdu bide tanıdıklar iyice rezillik😂
Oozgn 39+2 de kendim yaptım 39+3 gün doktor muayine vardı herşey normal dedi çatı muayenesi yapmadı ve ertesi gün ben acile gittim hemen çayı muayinesi yaptılar doğurdum 🤣 çok şükür tertemizdim
Aleweliz hamileana yaa ıste bende bundan tedirginim ama hayırlısı bakalım ben ona bile panıgım ya yapamazsam onuda dye 🤣
Halitesra mercimeginanne kucuk aynayı karsina al illa ağda yapmak zorunda degilsin muane olmaya gidecegin gun jiletle yap dogum olacagı zamn acıyla gidersende yapabirmisin bilemem
hamileana Aleweliz olsun panik yapma ağda da olsa jilet de olsa doğumun mukemmeligine odaklan kucağına alacağın mucizeyi düşün canım 😍
Aleweliz hamileana ınsallah canım bilemiyoruz malesef ama Allah hepımıze saglıklı dogum lar nasıp etsin ıns 🤲☺️
karsiyakalianne Aleweliz erken gelme belirtisi yoksa 38 idealdir doğum 40ta bile olsa, size rahatsızlık verecek düzeye gelmez. 38 de ağda yapmıştım, tam 39 da dogum gerçekleşti.