Ummu32 bebeği besleyen sağ damarda direnç oluşmuş, bu da sıvı azlığına neden oldu ne yazık ki. Şuan amniyon sıvısı ortalamanın altında ama sınırın üstünde, sınırın altına indiği an bebeği almaları gerekiyor. 29+2 haftayız biz de. Sizin neyden kaynaklanıyor?